başarı Olumlama cümleleri

İş ve sosyal hayatımda başarılı olmayı seçiyorum

Başarılı olmanın tüm kaynakları mucizevi ruhum ve bedenimde mevcut

Ben Başarılı olmayı hakediyorum

Kendime güveniyor ve inanıyorum

İçimdeki potansiyeli her geçen gün daha fazla keşfediyorum

Ben başarılıyım

  Başarıya doğru koşuyorum

  Hayatımda başardığım işlere odaklanıyorum

 Başarıyı hayatıma çekiyorum

 Her işi başarıyla tamamlıyorum

 Başarıyı elde etmek için hırslıyım

 Hayattaki başarılarım bana yüksek haz veriyor

Hayata olumlu bakıyorum

 Kendimi ve insanları seviyorum

 Kendime güvenim sonsuz

Kendime güveniyorum

 İstediğim herşeyi elde edebilirim

 Hayattaki motivasyonum devam ederek artıyor

  Hayallerimi gerçekleştirebilirim

  Mutluluğu hayatıma çekiyorum

 Arzu ettiğim herşeyi rahatlıkla uzanıp alabiliyorum

  Kendime inanıyorum

  Finansal başarıyı kendime çekiyorum

Zenginlik benim en doğal hakkım

 Her işte başarıyı yakalıyorum

  Her projede yeteneklerimle öne çıkıyorum

 İstediğim herşeyi öğrenebiliyorum

 Yaşamayı çok seviyorum

  Başarılarımla gurur duyuyorum

  Her geçen gün başarılarıma bir yenisini ekliyorum

  İlişkilerimde başarıyı rahatlıkla elde ediyorum

 Başarılı ilişkiler kurmayı seviyorum

  Ben her zaman pozitifim

  Ben her zaman ısrarcıyım

  Kendi başarımı yaratıyorum

  İnsanlar bana saygı duyuyor

 Başarılı olma arzum, motivasyonumu güçlendiriyor

 Büyük veya küçük, her yaptığım işi önemsiyorum

  Her işte başarıyı elde etmek için meydan okuyorum

Güçlü bir kişiliğe sahibim

 Baskı altında dahi, başarı hedefimden sapmıyorum

  İş hayatımdaki başarılarımla çevremdekiler gurur duyuyor

  Sosyal hayatımdaki başarılarımla insanları etkiliyorum

  Bedenimin içindeki enerjiyi dışarıya vuruyorum

 Başarı arzum ile başarıyı kendime çekiyorum


Olumlama cümlelerini gün içerisinde aklınıza geldikçe, hayatınızdan bölümler anlatırken ve kendi kendinize düşüncelere daldığınızda kullanın.
Tüm bunları yaparken olumlama imgeleme yöntemini kullanarak bilinçaltı kodlama sürecini hızlandırabilirsiniz.
Kendi adınıza seçtiğiniz bir başarı hedefini beyninizde canlandırın. Kendinizi başarının öznesi şeklinde düşünün. Bu senaryodaki tüm detayları beyninizde canlandırın.

Çok geçmeden hayatınızda mucize olarak gördüğünüz değişimlere tanık olacaksınız.

Sevgi ile Ol’un…

Yorum bırakın