Kendin olmak için… (olumlamalar)

Olmadığım bir şeyi deneyimlemeyi
bırakıyorum; olduğum şey oluyorum
Kendim oluyorum

Sadece kendim olmayı seçiyorum,
her şeyi ile ve bütün olarak
O zaman ben olmadığım şeyi deneyimlemiş
olmaktan getirdiğim bilgiyle,
olduğum şeyin ne olduğunu çok iyi bilirim

Mükemmel olmak yerine, kendim olmayı seçtiğimde,
aslında gerçek mükemmelliğin bu olduğunu bilirim
Kendim olmanın o muhteşem duygusunu

İyi olmak yerine, kendi gerçeğini ifade
etmenin ne kadar akıllıca olduğunu bilirim

Çünkü insan ancak kendisi olabilir ve
bu, yapabileceği en iyi şeydir

Nasıl ki bir çam ağacı bir kestane olmadığı
için kendisinin mükemmel ya da
iyi olmadığını düşünmüyorsa,
nasıl ki bir kedi bir kuş olmadığı için iyi olmadığını düşünmüyorsa;
ben de kendimden
başka bir şey olduğumu sandığım
zamanlarda hissettiğim yetersizlik
ve eksiklik duygusunun ne kadar
komik olduğunu fark ediyorum

Evet, o zaman öyle düşünmeyi seçmiştim,
şimdi ise, böyle düşünüyorum
İkisini de ben seçtim

Düşüncelerim bana aittir
Benim kişiliğimin
orjinal ürünleridir onlar
Onlara bakar, izler ve artık işime
yaramayanları ve bana ait olmayanları
ayıklar, değiştiririm

Her iki durumda da onlar sadece benim
düşüncelerim oldukları için onları severim
İnançlarım bana aittirler
Onları adım adım oluştururum
Her an değiştirip-düzelterek ilerlerim

Her bir deneyimim, ki bütün deneyimlerim
birer öğrenme eylemidir, bana yeni şeyler
öğretir Ve böylece ben inançlarımı da
geliştirir, öylece yoluma devam ederim

Hatalarımı seviyorum, çünkü onların
benim deneyimlerim olduğunu öğrendim
Hiç hata yapmasaydım,
hiç öğrenmiyor olacaktım

Bedenimi seviyorum
Oradaki her bir kıvrımı, her bir uzvumu;
çünkü onlar bana aitler
Benim biricikliğimi, tekliğimi ve
özel oluşumu yansıtan şeylerdir onlar

Yüzümün ifadesini seviyorum
Dünyada her şeyi ile benle aynı olan
ikinci bir kişi yok

Yeteneklerimi seviyorum
Onları ben bir çok hayatlar boyunca
elde ettim Oluşturdum ve geliştirdim

Aklımı seviyorum Kendime ait
özel düşünme biçimim ve zekâ türümle
farklı oluşumu seviyorum

Ve başka insanların farklılığına,
özgünlüğüne baktığımda o muhteşem uyumu
görüyorum; çeşitlilikteki birliği!

Aynaya baktığımda, gözbebeklerimde
gördüğüm kişiyi seviyorum
O benim Yüzyıllar boyunca
birlikte yolculuk yaptığım kişi
Ve hep onunla olacağım

Ben kendi orjinalliğimi ifade ettikçe
ve başkaları da aynı şekilde yaptıklarında;
o zaman dünya daha renkli ve
daha zengin bir dünya olur

Herkes kendisi olmayı başardığında,
biz bilinçli olarak dünyada cenneti
yaratmış oluruz.

Sevgi ile Ol’un…

Yorum bırakın